Nieuw digitaal platform: Yento!

FacebookTwitterLinkedIn

Er is een nieuwe speler in de wereld van de interactieve direct marketing. Het digitale platform Yento! bouwt voort op een unieke partnership met Corelio, Sanoma, Rossel en WDM Belgium. Adverteerders en consumenten worden met elkaar verbonden via hun vertrouwde mediamerken en de data-expertise van WDM Belgium. Yento! geeft adverteerders de mogelijkheid om heel gericht hun doelgroep te bereiken, op het juiste moment, via het juiste kanaal en via vertrouwde mediamerken zoals De Standaard, Femmes d`Aujourd`hui, Vers l`Avenir, Flair, Het Nieuwsblad, Le Soir, PC Magazine, Libelle, Feeling, Sud Presse, … De data-expertise en consumentenkennis van WDM Belgium is goed voor meer dan 3,5 miljoen media-geregistreerden. Zo kunnen adverteerders “op de meest relevante manier hun klanten selecteren, individueel bereiken en aan zich binden”. Yento! wordt vrijdag (3/12) gelanceerd op het congres van Stichting Marketing.