Screenvision wordt Brightfish

FacebookTwitterLinkedIn

Screenvision Belgium gaat voortaan door het leven als Brightfish! De nieuwe naam is een duidelijk signaal voor een nieuwe start. “We wilden de verandering waar we het laatste jaar zijn doorgegaan ook naar buiten toe markeren. Motor van die verandering is de digitalisering geweest”, aldus Managing Director Patrick Van Dijck. “Nu leveren we 300 bioscoopzalen digitaal aan terwijl er dat een jaar geleden nog maar 10 waren. We zijn als organisatie door een echte change management fase gegaan, waarbij al onze interne processen en tools werden aangepast”. Het bedrijf heeft zich de laatste jaren ook commercieel versterkt met de komst van Thierry Jourquin, Yildiz Özçelik en Roel Vercammen. Een nieuwe start dus, maar ook een bredere positionering. Brightfish werpt zich op als regie voor out-of-home entertainment, ruimer dan alleen bioscoop en commercialiseert een brede waaier aan mediakanalen: schermreclame, affichage, activaties en evenementen. Ontdek het volledige productaanbod van Brightfish bij MediaSpecs.